
Sabeu qui és Marcia? És la nena amb poders màgics que acompanyarà els nostres alumnes del tercer curs de l’etapa Kids. Voleu saber-ne més coses? Seguiu llegint!
La Marcia és una nena amb poders màgics que al llarg del curs viurà situacions que captivaran els estudiants, ja que combinen quotidianitat i fantasia. Per exemple: pensar que hi ha un extraterrestre a casa, voler portar una mascota a l’escola, anar d’excursió amb la família, preparar un àpat especial, etc.
Quins són els objectius del curs?
Consolidar els coneixements adquirits en cursos anteriors i ampliar-los per construir frases cada cop més complexes. Aquest curs és un punt d’inflexió en el mètode Kids&Us, perquè el llenguatge que treballem és ric en expressions idiomàtiques i els alumnes fan un salt qualitatiu de nivell.
Aprofitem l’energia!
En aquesta franja d’edat els estudiants tenen molta energia i a classe l’aprofitem fent moltes activitats curtes i variades: cançons, històries, jocs amb cartes, moviments, mímica, etc. En cada activitat crearem oportunitats perquè els alumnes puguin comunicar-se i fer servir l’idioma al màxim.
Mireu si en tenen, d’energia!
No ho dubteu més i veniu a visitar-nos, us explicarem el nostre mètode sense compromís!
Us esperem als nostres centres d’Alcanar i Vinaròs i als nostres centres externs de Sant Carles de la Ràpita, la Sénia i Ulldecona!